Avatar billede fist3r Nybegynder
28. februar 2004 - 13:59 Der er 1 kommentar

phpbot (psybnc)

Hej.

Jeg søger et system til vores bestilling's side. Fair-Host.dk.

Det skal være sådan at bestilling ryger online, efter lidt tid godkender brugeren selv (via mail) og derefter kigger en admin på sagen. Når vi så trykker "Godkend" så laver scriptet: /adduser navn:navn i psybnc, altså så der bliver oprettet en bruger.

Du kan få 150 point her, og et par bnc'er hos os.
Avatar billede fist3r Nybegynder
28. februar 2004 - 14:00 #1
og jeg tænkte også noget på, at hvis du har købt for 3 mdr. så 8 dage før at der er gået de 3 mdr, så skal der sendes en advarsels mail, at hvis de ikke har bestilt en ny bnc inden 4 dage, ville den gamle blive slettet.

Ret avanceret hvis I kan lave det, bliver det nice!