Avatar billede kilo Nybegynder
25. september 1999 - 11:17 Der er 10 kommentarer

Windows Plus!

Er der mon nogen her der ved hvad Windows Plus!98, er for en størrelse..??
Avatar billede rea Nybegynder
25. september 1999 - 11:54 #1
Microsoft Windows Plus! 98 er en udvidelse til Microsoft Windows 98. Plus! 98 tilføjer nye funktioner, temaer og spil til Windows 98.

Se http://www.microsoft.com/Danmark/PR/1998/06-98/windows98plus.htm for yderligere information.
Avatar billede kilo Nybegynder
25. september 1999 - 14:46 #2
Jeg har en mappe på computeren der hedder Plus!, men der er da nogle ting, som McAfee Virusscan jeg har hentet fra internettet, så noget kunne tyde på at Plus! mappen er tom...Men kan tilføjelserne dawnloades..??
Avatar billede thoeger Nybegynder
25. september 1999 - 15:36 #3
Nej det kan ikke downloades, det koster vel omkring 400 kr uden jeg ved det, men det kan ikke betale efter min mening, da der ikke er så meget af det der kan bruges til noget, da det meste er noget lir som nye lyde og iconer!!
Avatar billede rea Nybegynder
25. september 1999 - 15:38 #4
Nyt spørgsmål = nye point!

I øvrigt syntes jeg, du skulle tage at acceptere nogle af de svar, du har fået på dine spørgsmål. Du har fået svar på 7 spørgsmål, uden at du har accepteret dem!?! Det ender med at folk ikke gider at svare på dine spørgsmål.
Avatar billede kilo Nybegynder
25. september 1999 - 19:25 #5
Jeg har skam klikket på accepter..!!
Avatar billede fatboy Nybegynder
26. september 1999 - 14:56 #6
McAfee Virusscan ligger i Plus! fordi MS og McAfee har indgået et samarbejde. Antivirusprogrammet er også en del af Plus!-pakken til win98.
Avatar billede thomasm Nybegynder
26. september 1999 - 19:39 #7
Det eneste der skulle være noget værd er den nye CD Player der kan hente CD infomationerne på Nettet, hvil du er opkoblet. Den samme version som der kommer i Win2000
Avatar billede douglas Nybegynder
17. oktober 1999 - 14:22 #8
Så klik dog på acceptér igen...
Avatar billede dar Nybegynder
10. december 1999 - 22:13 #9
Det der helt præcis er i pluspakken er: Understøttelse af komprimerede filer, som sagt en "deluxe cd player", en hulens masse mere eller mindre kønne themes, nogle add-ons til diskoprydning mm., noget dødsygt golf98 lite, to mindst ligeså kedelige spil; lose your marbles og spider solitaire, så er der også nogle meget pæne grafikkortdræbende pauseskærme, picture it!express og mcafee's virusscan.
Avatar billede dar Nybegynder
15. december 1999 - 21:16 #10
Hvad med at acceptere mit svar???