Avatar billede semot Nybegynder
27. februar 2004 - 19:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

jeg skal ha det her skrevet på eng.

hej jeg vil godt ha lidt hjælp med det her er der en som kan skrive det på eng.  ??

______________________________________________________________

hej

tak for din mail det var bare så dejligt at få en så god mail
det er den beste mail jeg har fået det var så sød af dig at skrive den og det der stod var så dejligt at høger :)

jeg har i dag snakket med ambasaden og de har prøvet at forklar mig vad det er jeg skal bruge
men jeg er ikke heldt sikker i nu men på mandag er jeg i kbh. så tager jeg forbi og snakker
med dem og får det skrevet ned, så ringer jeg til dig og fortæller dig vad du skal gør :)

jeg er lige kommet hjem fra mit job og jeg er bare såå trat jeg skal bare i seng tidligt i aften
men i morgen skal jeg til noget der heder DMA (Danish Music Awards) det glæder jeg mig
meget til, det er noget som det teleselskab jeg abejder for betaler.
Hvad skal du lave ?

du skal vide at jeg savner dig meget og at jeg tinker på dig hele tiden
jeg glæder mig bare så meget til at se dig til sommer men der er godt nok lang tid til det bliver sommer
men det gør ikke noget vis bare vi holder kontakten over mail og tlf så går tiden :)

jeg håber du har det godt og glæder mig til at høger fra dig igen du er bare den beste og jeg savner dig

din kim

--------------------------------------------------------

hej smukke
jeg savner dig meget og håber du har det rigtigt god der over :)
kan du ha´det godt jeg tinker på dig
kys og knus Din kim
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. februar 2004 - 20:08 #1
Tak for din mail det var bare så dejligt at få en så god mail
det er den bedste mail, jeg har fået, det var så sødt af dig at skrive den og det der stod, var så dejligt at hører :)

Jeg har i dag snakket med Ambassaden, de har prøvet at forklare mig hvad det er jeg skal bruge,
men jeg er ikke helt sikker endnu, men på mandag er jeg i Kbh.. så tager jeg forbi og taler
med dem og får det skrevet ned, så ringer jeg til dig, og fortæller dig hvad du skal gør :)

Jeg er lige kommet hjem fra mit job og jeg er bare så træt jeg skal bare i seng tidligt i aften
men i morgen skal jeg til noget der heder DMA (Danish Music Awards) det glæder jeg mig
meget til, det er noget som det teleselskab jeg arbejder for, betaler.
Hvad skal du lave ?

Du skal vide at jeg savner dig meget og at jeg tænker på dig hele tiden
jeg glæder mig bare så meget til at se dig til sommer men der er godt nok lang tid til det bliver sommer
men det gør ikke noget vis bare vi holder kontakten over mail og Tlf så går tiden:)

Jeg håber du har det godt og glæder mig til at hører fra dig igen du er bare den bedste og jeg savner dig.

din kim

--------------------------------------------------------

Hej smukke
Jeg savner dig meget, og håber du har det rigtigt godt der ovre:)
Kan du ha´det godt, jeg tænker på dig
kys og knus
Din kim
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. februar 2004 - 20:09 #2
Jeg har lige rettet det lidt til, hvis tiden iaften tillader det kigger jeg på en oversættelse.
Hvilken part af verdenen skal det til, da der er forskel på engelsk
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. februar 2004 - 20:33 #3
Det ligner lidt et kærlighedsbrev. hvis det er det så vil jeg ikke anbefale at du sender hende en oversættelse nogen andre har lavet.
Det vil hun opdage øjeblikkeligt når vort ordvalg og syntaks springer i øjnene i forhold til alt det du tidligere har sagt via chat og email osv.
Det er bedre du skriver det selv selvom også der er fejl i (brug evt en ordbog til hjælp). Det lærer du så også bedre engelsk af :-))

mvh JakobA
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. februar 2004 - 20:33 #4
Hello
thank you for mailing, it´s just so nice to get a good mail it´s the best mail I had, and it was very nice of you too write it, og what it said, was just so nice to hear.
I spoke to the embassy today, and they tried too explain me, what I should use, but I´m not completly sure, but on monday I´m in Copenhagen. Then I´ll go by and tak to them, and write everything down, so I call you and tell you what too do.
I just got home from work, and I´m just so tierd, I´m going to bd early but tommorow I´m going to something called DMA(danish music awards) And I´m looking forward to it, it ..sorry tlfonen ringede..
Avatar billede semot Nybegynder
27. februar 2004 - 21:19 #5
det skal til rusland  så det er lidt lige meget
jeg skal bruge mere
Avatar billede semot Nybegynder
27. februar 2004 - 21:21 #6
ja men jeg er ordblind såå jeg har ikke lige så mange ander muligheder og har sagt til hinde jeg får hjælp med det :)
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2004 - 23:51 #7
Thanks alot for your mail, it really cheered me up!
It's one of the best mails i ever recieved, you were very nice to write it, and the things you wrote made me very happy.

I talked to the embasy today, and they tried to explain to me what i need, but i'm not quite shore that i understood them correctly.

This monday i will be in Copenhagen, so i'll go visit them there, and write everything they say down.
Then i'll call you, and tell you what to do :)

I just got of work, and i'm very tired. Think i'll just go to bed early tonight.
Tomorrow i'm going to an event called DMA (Danish Music Awards), i'm looking forward to that!
The telephonecompany for whom i work, is paying my ticket for this event.

What are your plans for tomorrow?

I want you to know that i miss you alot, and that my thoughts are with you all the time!
I'm looking forward to seeing you this summer, but currently summer seems so far away.

I'll get through it though, if we continue to keep contact through mail and telephone :)

I hope that you are well, and i look forward to hearing from you again, you're the best, and i miss you!

Yours truly
kim
Avatar billede el-jacob Nybegynder
01. marts 2004 - 23:05 #8
Popsy..

..Du er en fortræffelig god oversætter ;) (var et kompliment :))
Avatar billede popsy Novice
01. marts 2004 - 23:19 #9
Jamen tak, komplimenter er da altid velkomne :)