Avatar billede micca Nybegynder
27. februar 2004 - 13:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Noget kendskab til Backweb

Hej,

Jeg igennem TDC fået en ny sikkerhedspakke som hedder F-secure. Der virker som et meget godt program MEN... Installeren som er med hedder Backweb Lite Installer! Jeg har efter installation kørt spybot og den fandt en del fra Backweb Lite, fjernede det da jeg ikke tænkte over det kunne være mit antivirus program. Dette resulterede i at jeg ikke kunne åbne mit antivirus program. Installerede det så på ny, for blot at se historien gentage sig!!! Er der nogen der har kendskab til enten programmet F-secure eller hvilke Backweb Lite filer der er ok???

Mvh. Michael
Avatar billede thirsteh Nybegynder
27. februar 2004 - 13:34 #1
Backweb... Lyder ikke specielt meget som et antivirus program. Du kan ikke installere F-Secure uden at installere Backweb=
Avatar billede nva Praktikant
27. februar 2004 - 13:42 #2
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. februar 2004 - 13:52 #3
det lyder da som om du ska kontakte TDC,når der er møj med i deres pakke...
Avatar billede micca Nybegynder
27. februar 2004 - 13:53 #4
Det er rigtigt med nr.7288971 det er den besked jeg får ved opstart at backweb 7288971 is missing, og sp kan jeg ikke starte mit F-secure antivirus program...
Avatar billede micca Nybegynder
27. februar 2004 - 13:54 #5
Har prøvet at kontakte dem, men de fatter jo som regel ikke en skid derinde!!!
Avatar billede madsus Nybegynder
27. februar 2004 - 14:05 #6
Backweb er det program der holder F-secure opdateret..... så der skulle ikke være noget problem i at have det kørende. http://www.f-secure.com/products/backweb/
Avatar billede micca Nybegynder
27. februar 2004 - 14:10 #7
Det har jeg også fundet ud af, men der bliver registreret omkring 68 BackWeb lite filer i spybot!!! og ingen af dem hedder noget i stil med de før omtalte tal 7288971
Avatar billede micca Nybegynder
27. februar 2004 - 14:18 #8
Prøver det indtil videre! Er stadig meget interreseret i at høre nærmere hvis der er nogen der bliver klogere ;-)

På forhånd tak...
Avatar billede cp1 Nybegynder
28. februar 2004 - 06:23 #9
tjek det her http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=16871 ,der må være nogen der har røde øre...
Avatar billede micca Nybegynder
28. februar 2004 - 10:04 #10
Ha! Er ikke den store fan af Norton, men dette virker ikke velovervejet fra TDC´s side hva???
Avatar billede micca Nybegynder
21. maj 2004 - 14:36 #11
....