Avatar billede jtang Nybegynder
27. februar 2004 - 12:43 Der er 1 kommentar

Hardware ikke synlig

Jeg har installeret et grafikkort med TV tuner model:
PixelView GeForce 5200 Personal Cinema.
Jeg har fulgt anvisningerne, men når jeg vil starte programmet InterVideo WinDVR til at se og optage - protesterer WinDVR og siger: "Hardware ikke synlig".
Hvad gør jeg for at hardwaren bliver synlig for programmet?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
28. februar 2004 - 09:05 #1
Hmm kunne måske være et driver problem,hvis kortet ellers virker med alt andet..Installerede du WINDVR efter at kortet var installeret?,hvis ikke så prøv at geninstallere det.Og se om den ikke finder dit kort så