Avatar billede HenrikA Nybegynder
31. januar 2001 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern high encryption i NT4.0 DK

Jeg har installeret en NT4.0 Workstation på dansk. Derefter installeret IE5.5 Dansk. Når jeg nu prøver at installere service pack 6A på dansk siger den at maskinen er High Encrypted. Jeg kan ikke finde en SP6A på dansk med High Encryption.
Hvad gør jeg?
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. januar 2001 - 10:42 #1
Venter på at Microsoft releaser en 6a servicepack med high encryption...

Kør en SP5 på (er også mere stabil - 6a anbefaler jeg stadig ikke til Compaq\'s) og kør alle hotfixes på din maskine fra windowsupdate.microsoft.com.
Avatar billede HenrikA Nybegynder
31. januar 2001 - 10:45 #2
SP5 kan jeg heller ikke finde på dansk med High Encryption.
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. januar 2001 - 23:01 #3
Der var et spørgsmål et sted her ... kan ikke lige finde det, men det gik ud på det samme, sådan ca.
Avatar billede HenrikA Nybegynder
16. februar 2001 - 14:11 #4
Jeg har endelig fundet ud af det selv.
I update.ini i servicepacken er der et afsnit der hedder noget med \"check for 128 bit security\". Sæt ; foran linien \"schannel.dll\" og du kan installere standard servicepack på et High Encryption system.