Avatar billede cruelness Nybegynder
27. februar 2004 - 08:30 Der er 11 kommentarer

MSN Andren Metoden :D

Hmm mig og en af mine klasse kammarater er oppe i et internt fighte, omkring at kunne logge på msn med vores Admin han tror han kan holde os væk men det tror jeg ikke med hjælp fra jer hmm, han har logget os af nu og begrænset vores computere hmm jeg har prøvet med trillian er der nogen der har andre ideer?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. februar 2004 - 09:05 #1
jeg ved at der findes en online version af msn...... men jeg kan sgu ikke lige finde linket dertil...
Avatar billede jones Nybegynder
27. februar 2004 - 09:17 #2
Avatar billede jones Nybegynder
27. februar 2004 - 09:17 #3
Den kan han i hvert fald ikke lukke af for...
Avatar billede cruelness Nybegynder
27. februar 2004 - 09:44 #4
det kan godt være man kommer online på msn men det er jo ikke så fedt at man ikke kan sklrive sammen? vel?
Avatar billede jones Nybegynder
27. februar 2004 - 10:09 #5
man kan da sagtens skrive sammen over e-massenger.... og du får alle kontaktpersoner med og det hele...
Avatar billede exp Juniormester
27. februar 2004 - 10:38 #6
Hvad med sikkerheden?

"The eMessenger project is not associated or affiliated with Microsoft Corporation. All trademarks quoted are the property of their respective holders."
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. februar 2004 - 10:43 #7
jones..... hehe... kan han jo så egentlig godt hvis de kører igennem proxy.... ;-)
Avatar billede jones Nybegynder
27. februar 2004 - 11:02 #8
hmm...vel egentlig ikke medmindre han lukker ordenlig af på client/rettigheder, server, firewall, men så meget ved jeg jo ik om systemet...
Avatar billede jones Nybegynder
27. februar 2004 - 11:03 #9
men ellers ja...
Avatar billede cruelness Nybegynder
27. februar 2004 - 12:18 #10
hmm jeg sidder sammen med en af mine venner og prøver at skrive til hinanden men det fungerer ikke beskeden kommer ikke frem på skærmen, vi kan godt se vi er online men ikke beskeden vi sender?????????????????? what do i do?
Avatar billede cruelness Nybegynder
28. februar 2004 - 12:52 #11
??????