Avatar billede iubgr Nybegynder
26. februar 2004 - 19:20 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Attain og ODBC

Hej,

Er der nogen som ved hvilken table man skal have fat i, for at udtræk finansposter.
Avatar billede olevester Nybegynder
26. februar 2004 - 20:32 #1
Hej
Du skriver ikke hvilken version du kører 3.10 / 3.60 / 3.70

Hvis du har en version med danske tabelnavne hedder tabellen Finanspost, hvis den er engelsk hedder den G/L Entry. Tablenummeret er i begge tilfælde 17 (Dette kan du se via Object Designer)

Hvis du kører på en SQL er der "Regnskabsnavn$" foran tablenavnet
Eksempel: Cronus$G/L Entry
Avatar billede medions Nybegynder
27. februar 2004 - 09:50 #2
Hej Olevester, er det sådan du har ICQ eller MSN?

//>Rune
Avatar billede olevester Nybegynder
27. februar 2004 - 21:14 #3
Hej Rune

Du kan bruge ov@gatekeepers.dk enten som Messenger eller som e-mail

/Ole