Avatar billede grandahl Nybegynder
26. februar 2004 - 14:13 Der er 13 kommentarer

bib bib bib

hejsa lige samlet en ny pc men den kommert med nogle biib lyde når den starter op! er det fordi dumme thomas har samlet noget forkert? eller vil den gerne bare snakke med mig mon? den virker upåklageligt ellers1
Avatar billede martinowitz Nybegynder
26. februar 2004 - 14:17 #1
Heysa, ja dine bib bib bib er en indikation af, at du har sat nogle af kablerne forkert. Så du må have fat i manualen, og så gennemgå det hele en gang til.

Hvilket bundkort har du sat i ??

/Martin
Avatar billede smikkel Nybegynder
26. februar 2004 - 14:18 #2
Check lige her hvav ang. bib......:-)
http://www.backside.dk/beep.php
Avatar billede martinowitz Nybegynder
26. februar 2004 - 14:23 #3
Godt link.

Spørgsmålet er så, hvor mange bibs får du så ??

/Martin
Avatar billede grandahl Nybegynder
26. februar 2004 - 15:31 #4
der kommjer tre bib :-) jeg  elsker eksperten
Avatar billede martinowitz Nybegynder
26. februar 2004 - 15:54 #5
Ja, men hvis du så bruger det link, så kan du se, at der er problemer med hukommelsen i din pc - kan du prøve at sætte andre ram-moduler i ?

/Martin
Avatar billede grandahl Nybegynder
26. februar 2004 - 17:38 #6
har faktisk ikke nogle set på det der link tak men kan jeg ringe til butikken hvor de er købt og sige der er fejl på?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
26. februar 2004 - 18:05 #7
Det kan du godt ja - men du vil så blive bedt om at indlevere dem så de kan teste dem af.

Det bedste ville være, hvis du havde en ven, du kunne låne/bytte med, så ville du være helt sikker på, om det var rammen, der var problemet.

/Martin
Avatar billede grandahl Nybegynder
26. februar 2004 - 18:16 #8
ok tusind attkker
Avatar billede grandahl Nybegynder
26. februar 2004 - 18:16 #9
smid lige et svar så for du poinsne*
Avatar billede martinowitz Nybegynder
26. februar 2004 - 19:09 #10
Hermed et svar :-)

/Martin
Avatar billede grandahl Nybegynder
24. marts 2004 - 21:30 #11
hmmm
Avatar billede grandahl Nybegynder
24. marts 2004 - 21:30 #12
hm
Avatar billede martinowitz Nybegynder
25. marts 2004 - 10:31 #13
Hvorfor afviser du mit svar, når du har bedt mig om at svare !?

/Martin