Avatar billede skejby Nybegynder
26. februar 2004 - 12:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DDR RAM får puter til at genstarte

jeg har lige købt 256 ddr ram og når jeg sætter dem til får de min pc til at genstarte.

jeg køre XP PRO.
det er en pc2700 333mhz jeg har og ram'en er pc3200 400mzh,men alle siger at de sagtens kan bruges....???

windows fejlservice skriver at der er en fejl i en driver men kan ikke fortælle hvilke????

hvad gør jeg???

Hilsen  SKEJBY
Avatar billede izemate Nybegynder
26. februar 2004 - 12:06 #1
har du nogen anden ramblok imens du bruger den nye ?
I så fald prøv at tage den gamle ud og kun kør på den nye,
kan nemlig nogen gange god gå i konfilgt hvis det er 2 forskellige typer / mærker ram.

<\\izemate
Avatar billede skejby Nybegynder
26. februar 2004 - 12:27 #2
har selv løst problemet
Avatar billede izemate Nybegynder
26. februar 2004 - 13:46 #3
okay måske du skulle skrive svaret her.. så kan andre måske få glæde af det i fremtiden !
Avatar billede el-jacob Nybegynder
29. februar 2004 - 23:05 #4
Jeps var ville være en god idé Skejby ;)