Avatar billede roja Nybegynder
26. februar 2004 - 02:49 Der er 1 kommentar

Gemme billeder på funcard

Jeg vil gerne gemme billeder på et funcard, men kan det lade sig gøre. Min ide er at lave billederne om til hexfiler ved at omdøbe dem. så F.eks. Juletræ.jpg  bilver til Juletræ.hex Jeg kan brænde en enkelt fil på denne måde med en funcard brænder og funmagic. Men det er der ikke nogen ide i, det kunne være mere interesant at kunne lagere flere billeder på engang.Er der nogen, som ved om der findes/kan downloade noget software det kan klare opgaven.
Avatar billede hideild Nybegynder
26. februar 2004 - 04:35 #1
Jeg finder kun programmer der kan konvertere dat til hex og bin til hex. :( Men hvad skal du brug et jpg på et funcard??