Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 00:12 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Logo til Projektopgave

Hej,

jeg er igang med at lave projektopgave, om musikkopiering/piratkopiering..

Jeg har valgt at lave en hjemmeside som produkt, denne kan sés her: http://www.drawn.dyndns.dk/projekt

Kig siden, og kom med nogle forslag, den som laver det fedeste, får point..

Da der er tale om lynarbejde, udlover jeg 500 Point, så skynd dig.. Jeg skal bruge det inden Torsdag den 1 Februar 2001..

Logoet skal sidde i den øverste table, og skal have samme baggrundsfarve, gerne med en brændbar cd i baggrunden, og nogle hvide og sorte farve, og røde.. Bare det ser godt ud.

- Drawn
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 00:13 #1
Kontakt mig evt. på ICQ: 68111128
Eller pr. email: drawn@undertakers.dk

Håber jeg får svar, meget snart :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 03:29 #2
ok! kigger lige på det! =)
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 03:50 #3
har sendt dig en fil! =)
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 07:58 #4
takker :) kigger lige
Avatar billede fcs Novice
31. januar 2001 - 08:00 #5
må vi andre se med? Man er vel nysgerrig?
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 08:02 #6
fcs: yes yes :-)

Zyphon, det ser ok ud :)
Jeg har bare glemt at sige at det skal være 800x100 pixels.. :) sorry, glemte at sige det..

I andre, husk det lige også :)

-Tbach
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 08:09 #7
Jeg har lagt det logo zyphon op på index siden :)
synes ikke det pass HELT :|
Avatar billede fcs Novice
31. januar 2001 - 08:12 #8
Jeg synes det ser ret cool ud!
Avatar billede Trine Nybegynder
31. januar 2001 - 09:32 #9
Jeg har sendt et forslag til dig. Hvad synes du?
Avatar billede staz Nybegynder
31. januar 2001 - 09:35 #10
Jeg har selv lavet sådannen en opgave engang. Tjek www.whitehat.dk/cybercrime for mere information. Bare en hjælp........

---- Staz ----
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 10:34 #11
Det er sq nice, begge to :)
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 11:05 #12
Nu har misskat lige sendt mig, logoÉT!

det stikker alt, og jeg ville undre mig meget hvis andre kunne lavet noget der var pænere :)

Forresten, hvad synes i egentlig om siden ?
Og hvis i gider hjælpe mig lidt, ved at følge lidt med i debatten, skriv jeres mening om de 2 punkter og sådan
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 11:23 #13
logoet smider jeg op lidt senere når jeg kommer hjem :D
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 16:37 #14
nej ser sq godt ud det grafik! Men ok, jeg havde heller ikke så forbandede  meget tid i nat! =)
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 18:27 #15
zyphon, hehe :)

håber det er ok, at jeg giver point\'ene til misskat :)

Men hvis du alligevel føler dig alt for snydt, må jeg bruge nogle flere af mine få point, så du kan få nogle :))

- Drawn
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 19:03 #16
jo tak, det ville være rart med nogle point, men det er i orden at han har fået pointe for det han har lavet. Det ser lidt bedre ud, men hvis det er kan du kontakte mig hvis der er andet der skal laves!
/Zyphon
Avatar billede tbach Nybegynder
31. januar 2001 - 20:03 #17
Vi står sådan set og mangler et nyt layout til www.undertakers.dk - Det er ikke fordi vi er specielt utilfredse med det der er der nu, men det ville være fedt med noget mere u-enkelt.. :) hvis i forstår hvad jeg mener, jeg vil udlove 500 point, som sidst, til den der kan lave det fedeste :O)

- Drawn
Avatar billede cstern Nybegynder
01. februar 2001 - 11:21 #18
tbach: det hedder altså \"Konklusion\", ikke \"Konklution\" (referer til din hjemmeside)
Avatar billede tbach Nybegynder
01. februar 2001 - 18:05 #19
i know..