Avatar billede super-franz Nybegynder
25. februar 2004 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brændning af *.img filer

Når jeg prøver at åbne en .img fil i Nero 6 kommer den frem med et vindue som hedder "Foreign image settings". Hvor jeg skal bestemme hvad image type det er og nogle andre ting. Kan det være rigtigt? Eller er det mig der gør noget forkert? Om ikk andet er der så ikk andre gode programmer til at brænde *.img filer. Har læst noget de andrre tråde, men kan ikk får det til at virke alligevel! Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
25. februar 2004 - 22:37 #1
Clone CD er perfekt.
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
25. februar 2004 - 22:37 #2
Avatar billede super-franz Nybegynder
25. februar 2004 - 22:45 #3
Kan selt ikk få Clone CD til at se filer... Når jeg går ind i Brænd fra Image-fil vil den ikk vise min img fil...
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
25. februar 2004 - 23:00 #4
Hmm lyder mærkeligt. Hvad er endelsen på dine filer? Altså "hej.xxx(?)"
Avatar billede super-franz Nybegynder
25. februar 2004 - 23:01 #5
det er .img!! Kan jeg måske bare lave dem om til fx bin eller iso??
Avatar billede com3 Nybegynder
27. februar 2004 - 09:44 #6
ja bare lav dem om til iso og brænd i nero

com3