Avatar billede agenten Nybegynder
25. februar 2004 - 18:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrift på hjemmesider

Pludselig er skriftstørrelsen på visse hjemmesider blevet mindre på min computer. Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede ysubhi Nybegynder
25. februar 2004 - 18:47 #1
Prøv at ændre på tekststørrelsen.. Hvis du har Internet Explorer, så går du ind under Vis i hovedmenuen, vælger tekststørrelse og derefter vælger en lidt større skriftstørrelse..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. februar 2004 - 18:49 #2
Du har sikkert en mus med scroll, hvor du kan holde ctrl nede og ændre størrelsen ved at scrolle
Avatar billede agenten Nybegynder
25. februar 2004 - 18:50 #3
Tak for hjælpen