Avatar billede david25 Nybegynder
25. februar 2004 - 18:30 Der er 14 kommentarer

Usb 2.0 uden Service Pack

Hej
Jeg har en Usb 2.0 kort (Manufactor er NEC ), som er tilsluttet til en PCI slot i min motherboard.
Det siges at man skal have installeret Windows Service pack 1(Sp1) , for at man kan benytte Usb 2.0´s High-speed funktion, hvilket er mit ønske. MEN Jeg vil IKKE installere Sp1. Jeg ved at man dette kan lade sig gøre uden at opdatere til sp1. Nogen ved Hvordan ? -

Har Windows Xp pro
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 18:37 #1
Nok fordi det er en piratkopi af xp du har??
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 18:38 #2
Ikke at have SP1 på sin maskine er ikke smart :)
Du er totalt blottet omkring sikkerhed og fejl generelt omkring software/hardware

Gør dig selv en tjeneste og hent dem :)
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 18:39 #3
Avatar billede david25 Nybegynder
25. februar 2004 - 18:41 #4
Ird - Tak for dine indlæg, Om det er smart eller usmart er det mit valg . Vil du godt lad være med at spamme mit spørgsmål, hvis du ikke har det relevante svar  . tak
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 18:42 #5
øhhh jeg forsøger da at hjælpe dig ikke sandt?
Jeg siger det jo bare for din egen skyld
Avatar billede david25 Nybegynder
25. februar 2004 - 18:45 #6
Ja tak for din hjælp :) Men du hjælper ikke med "mit problem" , de ting du har skrevet er jeg selv klar over- Jeg vil bare vide hvad svaret er til mit spørgsmål.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. februar 2004 - 19:07 #7
der er lidt hjælp at hente her--> http://www.usbman.com/USB%202%20News.htm

og det kan være 1 af disse..?? --> http://www.necel.com/usb/en/index.html
Avatar billede david25 Nybegynder
25. februar 2004 - 19:16 #8
bartfreak >
De hjemmesider du henviser til har, jeg prøvet og kigge på uden at der var noget hjælp, Den første side giver fejl når man klikker på den - Den anden side siger at driverne ligger i windows update. hvilket igen kræver at man har sp1. -

Det jeg vil er at hente driverne for sig selv og ikke fra windows update.

BTW -Tak for dit inlæg
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 19:22 #9
Tror ikke du slipper udenom at hente SP1, men kan heller ikke se hvorfor du ikke skulle hente, med mindre det er en pirat kopi du har. du få en bedre pc af de updates, så for din egen skyld min ven
Avatar billede david25 Nybegynder
25. februar 2004 - 19:34 #10
Ird >
Nej min ven det er ikke pirat kopi og hvis det var at folk havde en pirat xp installeret i deres pc , var det deres egen sag. -
Hvorfor jeg ikke vil have SP1, er det også min sag. - MEN Jeg ved det kan lade sig gøre da jeg har set det før, hvilket jeg desværre ikke kan huske.

Og mht. dine updates, ja, kan være, man får bedre pc, men det er ikke det jeg ønsker. og updates løser ikke alle problemer, de kan også i konflikt med andre ting i ens comp. og jeg skal nok "slippe udenom", min ven .
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 19:45 #11
Helt ok :)
Sagde ikke "min ven" for at genere det håber jeg du ved
Avatar billede david25 Nybegynder
25. februar 2004 - 19:49 #12
No bad feelings.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. februar 2004 - 20:21 #13
hvad hedder kortet helt præcist... der må da findes en driver til kortet..??
Avatar billede webasto Nybegynder
28. februar 2004 - 02:27 #14
Jeg siddr skam troligt og venter på SP2 til XP.
Jeg skal ikke nyde noget af SP1.

Kan I huske SP1 til W2K ??? ... damn noget bras, det var virkelig værd at vente til SP2.

Man behøver altså ikke at ha en pirat udgave bare fordi man har en SP1-fobi.

Prøv at spørge google om der findes alternative måder at opdatere til XP SP1 på og du vil undres.