Avatar billede steffen2408 Nybegynder
25. februar 2004 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder den sang?

Hej.

Hørte en sang i fjernsynet for nogle dage siden, og kan sq ikke huske hvad sangen hedder. Jeg ved at den blev sunget af en kvinde, og omkvædet lød "stay with me..." nogen der har en anelse om hvad nummeret og kunstneren hedder?
Avatar billede jgbech Nybegynder
25. februar 2004 - 14:54 #1
Kunstneren (eller rettere duoen) hedder 'Shakespeares Sisters' - titlen giver sig selv (er dog ikke sikker). Albummet hedder så vidt vides også 'Shakespeares Sisters' og udkom i slut-80'erne eller start-90'erne. Det er den melodistump, der kører som underlægning til en spot til eller anden tåbelig hospitalsserie, right?
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
25. februar 2004 - 15:05 #2
Jeps.
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
25. februar 2004 - 15:15 #3
Titlen på nummeret er åbenbart Stay...
Avatar billede jgbech Nybegynder
25. februar 2004 - 15:21 #4
Ok - en udmærket CD ;)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
25. februar 2004 - 19:41 #5
Det ved jeg ikke noget om, syntes bare det nummer er fedt!