Avatar billede sniper_12 Nybegynder
25. februar 2004 - 13:20 Der er 3 kommentarer

Mangler et upload + resize script

Jeg har kigget her på siden men kan ikke finde noget som jeg kan bruge, så ville lige høre om der er en der har et til at ligge eller kan lave et.

Man skal kunne uploade billede filer, og den skal tjekke at de ikke er over 500 ellers resize det til 500.

Den må meget gerne vise bilede når det er uploaded og så skrive stien til billede, det er for at folk kan bruge det i et forum.
Avatar billede sniper_12 Nybegynder
25. februar 2004 - 13:27 #1
Glemte lige at sige den skal omdøbe filnavnet til dato og kl eks. 25/2-04-1330.jpg
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. marts 2004 - 12:53 #2
Avatar billede sniper_12 Nybegynder
06. marts 2004 - 12:20 #3
Nu har jeg prøvet det og det kan jeg ikke bruge til en pind, den viser jo de filer man har oploadet og man kan oploade alle filer, man skal kun kunne oploade billede filer, den overskriver også den fil der ligger på serveren hvis man oploader en der hedder det samme ikke så smart må man sige.