Avatar billede beckman Nybegynder
25. februar 2004 - 11:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvert af *.mdb til *.exe

er der nogen som kan give et svar på hvordan jeg konverter en MDB fil til en EXE fil ?
Avatar billede woodgaard Nybegynder
25. februar 2004 - 11:35 #1
efter jeg ved er det er ikke muligt
Avatar billede woodgaard Nybegynder
25. februar 2004 - 11:35 #2
efter hvad jeg ved er det ikke muligt
Avatar billede woodgaard Nybegynder
25. februar 2004 - 11:37 #3
Men prøv at kigge engang her:
http://www.eksperten.dk/spm/462896
25. februar 2004 - 12:01 #4
Du kan ikke konvertere en .mdb til en .exe, ligesom du ikke kan konvertere en .doc til .exe eller en .bmp til .exe!
En .mdb-fil er et dokument, som åbnes af Access. Men som foreslået i http://www.eksperten.dk/spm/462896, så kan man lave en runtime af Access.
Hvilket program, der benyttes til at lave Runtimen er så valgfrit, som beskrevet i det andet spørgsmål. Nogle oplever problemer med Microsofts egen - andre gør ikke. Uanset hvad, så koster det kassen at investere i de programmer.
Derfor tilbyder jeg, at kunne lave Microsoft Runtime til en billigere penge (jeg har ikke de andre programmer, da det er tillægsprogrammer, som hver især koster 3-4.000 oveni de 9000, som Microsofts gør.)
Avatar billede terry Ekspert
25. februar 2004 - 12:01 #5
it is NOT possible! You can make a runtime version of your application if you have Office developer edition