Avatar billede clone Nybegynder
25. februar 2004 - 11:12 Der er 3 kommentarer

Kan man tvinge en anden frame til at refreshe?

Jeg har to frames: "left" og "right".
I de to frames vises henholdsvis følgende dokumenter: "test_left.html" og "test_right.html".

Når dokumentet "test_right.html" vises vil jeg gerne have mulighed for at tvinge et refresh af "test_left.html" i "left"-framen.

Kan man det? Hvis ja, hvad skal jeg så skrive i "test_right.html"?
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. februar 2004 - 11:15 #1
mener man kan gøre som følger
parent.left.refresh(true);
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. februar 2004 - 11:18 #2
hedder selvfølgelig reload, ikke refresh, sorry !
parent.top.left.location.reload(true);
Avatar billede roenving Novice
25. februar 2004 - 13:08 #3
-- og det er i hvert fald overkill at bruge parent.top, for det er det samme som top alene ...

-- så enten parent eller top ...