Avatar billede durd Nybegynder
24. februar 2004 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tele 2 Adsl

Jeg vil bare lige høre om der er NOGEN som har fået den 2mbit ADSL linie Tele2Adsl så fornemt lover man kan få for næsten ingenting? Og i så fald om den er på 2 mbit..?
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. februar 2004 - 22:15 #1
Hvor har du set det henne ?

Har selv en 1024 linje hos tele2 og er fuldt ud tilfreds, men er det andet billigere er det da noget der skal overvejes :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. februar 2004 - 22:19 #2
ahhh dobbelt hastighed til samme pris, det kan da ikke være bedre :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. februar 2004 - 22:21 #3
nå det er da en gammel nyhed...  yep det kører og prisen er i bund, og min kører 1 mbit så mon ikke 2 mbit linjen kører 2 mbit, lyder fornuftigt nok i mine ørere ;)
Avatar billede durd Nybegynder
02. marts 2004 - 10:53 #4
Tak for hjælpen.. Så bestiller jeg lortet :)

Kom lige med svar hurtigst muligt. Jeg trækker spørgsmålet tilbage hvis der ik er kommet svar inden en uge..
Avatar billede birddog Nybegynder
05. marts 2004 - 10:17 #5
Jeg har 2 mbit ved tele2.
Der har godt nok været nogen problemmer i nogen perioder, hvor den kun har kørt som en 512 linie osv. Men den sidste 1½ måned har den da bare kørt :D
Avatar billede durd Nybegynder
12. marts 2004 - 21:08 #6
Tak for svarene!

Håber det er okay jeg deler points imellem os :)