Avatar billede kongen.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 21:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

sprog plugin til MS-office 2003

hej Eksperter:)

er det muligt at downloade stavekontroller og gramtikkontol til andre sprog til office 2003?

hvis ja hvor?

på forhånd tak

Rasmus
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. februar 2004 - 21:38 #1
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 21:57 #2
det ser jo rigtig godt ud, men kan ikke helt overskue det, det jeg leder efter er stavekontroller og gramtikkontol DANSK til den Microsoft office 2003 professional, engelsk version. kan du hjælpe?!?..

Rasmus
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. februar 2004 - 21:59 #3
Jeg prøver lige
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 22:02 #4
Tusind tak, hvis du finder noget der fungere får du 50 point mere
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. februar 2004 - 22:03 #5
Tilsyneladende skal du have fat i MS Office Proofing Tools English og de skal købes, jeg ser lige om dekt kan opnås på andre måder

http://www.abitz.com/schreib/proofen.php3
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2004 - 23:22 #6
Du er nødt til at købe proofing Tools pris ca. 900 kr, men så får du næsten alverdens sprog med i købet enten du har brug for dem eller ej.

Du kan finde mange tilsvarende spørgsmål her på eksperten, og svarende ender altid ud i det samme. Beklager

En anden ting er, at 200 point er max pr. spørgsmål, lige meget hvor tilfreds man er med svaret ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2004 - 18:50 #7
Og 200 point for dette er lige (faktisk nok en hel del) i overkanten