Avatar billede freya Nybegynder
24. februar 2004 - 17:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke se og gendanne filer fra papirkurven

Er der mon én der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan se og evt. gendanne filer fra min papirkurv.Hvis jeg klikker på 'Slet' står der at den indeholder x antal elementer.
Freya
Avatar billede roenving Novice
24. februar 2004 - 17:58 #1
Kan du ikke bare åbne papirkurven ?-)
Avatar billede freya Nybegynder
24. februar 2004 - 18:29 #2
Den er åben . Jeg glemte at skrive jeg har Win XP Home ( hvis det har betydning)
Avatar billede magictouch Nybegynder
24. februar 2004 - 19:14 #3
Måske det script her kan fixe det-linje 36, recover and restore: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
det skal flettes ind regdb.
Avatar billede freya Nybegynder
24. februar 2004 - 19:52 #4
maqictouch! Tak for linket og for hjælpen. Hvordan giver jeg dig de 30 point?
Avatar billede magictouch Nybegynder
24. februar 2004 - 21:15 #5
Det er du velkommen til nu, marker mit navn og tryk-accepter*S*