Avatar billede donnac Nybegynder
23. februar 2004 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Meddelse om ny post, uden at Outlook er åben.

Kan man ikke sætte Outlook op til at give en pop up på skrivebordet, selv om Outlook ikke åbnet ?? Enten en pop up eller lyd meddelse eller nogen i den stil.

Så man ved om man har fået mail eller ej, uden at åbne Outlook.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. februar 2004 - 21:22 #1
Ikke outlook, men der findes vist tredieparts værktøjer, der kan meddele om derer mail på serveren. Disse kan også sende sms til mobiltelefoner. Outlook skal være startet og aktiv for at unne noget som heldst
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. februar 2004 - 21:25 #2
Her er lidt forskelligt

http://www.soft411.com/software/new-mail-alert.html

Se f.eks. ExAlert for Windows Messenger og Mailbox Verifier for at nævne to
Avatar billede donnac Nybegynder
23. februar 2004 - 21:25 #3
ATT: Buffwezone.
Tak fordi du svare, men hvad er tredieparts værktøjer og hvor får man fat i det ?? Hvordan og hvorledes ??
Avatar billede svaneweb Nybegynder
23. februar 2004 - 21:52 #4
Prøv et program som på samme tid bruges til at sortere spam fra med. Gå ind på følgende adresse:  http://www.mailwasher.net/ , der downloader du et gratis program som i gratis version kun kan hente/beskytte mail fra én konto af gangen. Du kan med dette program se mail uden at hente det ned.
mvh Allan
Avatar billede halifax Nybegynder
23. februar 2004 - 23:27 #5
Med tredieparts værktøjer (eller programmer) menes programmer fra andre softwarefirmaer. I det her tilfælde andre end Microsoft som har lavet Outlook (Outlook Express).

På denne adresse
http://www.webattack.com/freeware/comm/fwemcheck.shtml

findes en mængde programmer, som kan det du spørger om. Flere af dem er gratis (freeware).
Så er det bare med at vælge et eller flere og prøve dem af til du finder, hvad du synes bedste om.