Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 15:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Voodoo kort fungerer ikke under windows 2000

Hej, Jeg har et gammelt Voodoo kort (12 Mb), men jeg kan ikke få det til at fungere i win2k. Kortet er af mærket Power 3d/Techworks.

Jeg har hentet en driver hos Techworks.com (samme driver som jeg fik med kortet og som virker under Win98). Men jeg kan ikke få det til at virke?

Jeg har fjernet kortet i enhedshåndtering og prøvet at geninstallere, emn intet hjælper.

Jeg har været også på voodoofiles.com, men de henviser alle sammen til Voodoo 2 eller 3, mit er bare et almindeligt Voodoo kort (voodoo 1 formoder jeg).

Håber der er nogen som kan hjælpe. Min datter vil blive vildt glad.

Mvh. Ghaussy
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2004 - 17:14 #1
Prøv om Aida kan komme med noget mere info om dit kort.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 - info om PC
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 17:23 #2
Jeg prøver. Linket virker ikke, men jeg går ud fra at det er "AIDA32 - Personal System Information", som jeg skal download?
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2004 - 17:26 #3
Ja, lige nøjagtig.
http://www.aida32.hu/aida32-download.php Det link virker, jeg skynder mig at rette det.*S*
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 17:30 #4
Det er installeret og jeg har startet programmet ... hvad vil du vide?

Under PCI/AGP Video står der flg:
- ATI 3D Rage Pro (er vist 2 gange med forskellige ikoner)
- 3Dfx Vodoo2 3D Accelerator
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 17:37 #5
Der står Voodoo2 .. hmm .. det kan jeg ikke forstå. Da jeg købte det fik jeg at vide det var et Voodoo1 kort.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2004 - 17:48 #6
Det burde være nok til at finde en driver til Win2K.
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 17:50 #7
Jeg prøver lige at hente en Voodoo2 driver. Jeg giver en status når jeg har prøvet...
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 18:19 #8
Det fungerer .. kanon. Tusind tak for hjælpen. Hvordan giver jeg dig pointene?
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2004 - 18:25 #9
Det kan du nu, når jeg har lagt svar.
Nu håber jeg din datter er glad. ;o)
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 18:35 #10
Jo, tak det bliver hun :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2004 - 19:01 #11
Godt, for at give point, og lukke sspørgsmålet, skal du markere mit navn i boksen og klikke på Accepter.*S*
Avatar billede ghaussy Nybegynder
23. februar 2004 - 21:48 #12
Tak :-)