Avatar billede -cyruz- Nybegynder
23. februar 2004 - 14:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program til at se .avi film i

Hey!
Jeg har nogle .avi film liggende på min com. og så er det jeg vil spørge om hvilket program der er bedst til at afspille dem i. det bedste ville være hvis det var et gratis program men ellers er det oz godt nok
Avatar billede jaxesvinet Nybegynder
23. februar 2004 - 15:03 #1
Det bedste er bare at afspille dem i windows mediaplayer som jo er indbygget i windows. Du kan altid hente den sidste nye opdatering til den hos http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
23. februar 2004 - 15:05 #2
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2004 - 15:06 #3
Ja, jeg ryder mig nu ikke om Windows Media Player.

Min favorit er ZoomPlayer, som kan hentes her: http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_download.shtml
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2004 - 15:06 #4
Avatar billede Chewie Novice
23. februar 2004 - 15:07 #5
her kan du finde en samling af codec http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
23. februar 2004 - 15:39 #6
Yop, så har jeg lige prøvet de forskellige programmer og jeg må sige at det der zoomplayer var nok det bedste så phatlasse "vinder"
Avatar billede piraten Nybegynder
23. februar 2004 - 15:50 #7
Min favorit player er Power DVD 5. Den syntes jeg tar alt hvad jeg fodre den med....
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2004 - 15:55 #8
Jeps, ZoomPlayer er det rene guf. Speceilt til TV-out vil du virklig kunne se at den er god....