Avatar billede ste Nybegynder
22. februar 2004 - 19:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

word incl værktøjslinie i explorer.

Når jeg åbner et word dokument via et link for jeg ingen værktøjslinie hvor jeg kan gemme eller eller udskrive. Jeg har dog en anden comouter hvor værktøjslinien kommer frem, men jeg kan ikke finde et flueben der er sat anderledes. Hvor skal jeg kigge.
Avatar billede rasman Nybegynder
28. februar 2004 - 19:54 #1
hvilken version af word bruger du?
Avatar billede ste Nybegynder
29. februar 2004 - 13:05 #2
Version 9.0 SR1.
Avatar billede rasman Nybegynder
29. februar 2004 - 15:20 #3
Prøv følgende:
Luk ALLE office programmer
Start Regedit
Slet Følgende Nøgler
HKey_Current_User\Software\Microsoft\Office\9.0\Word
HKey_Local_Machine\Software\Microsoft\Office\9.0\Word
Luk Regedit
Find og Slet(eller omdøb) aller filer der heder "Normal.Dot"

Ovenstående nulstiller alle words indstillinger til standard verdier.
Afhengig af hvordan den er installeret kan den spørge efter office cd'en når du starter word igen.
Avatar billede ste Nybegynder
01. marts 2004 - 16:07 #4
Ok.
Nu får jeg kun word dokumentet præsenteret i rammen. Jeg ville gerne have haft det sådan af words værktøjs linier også kom med. Desværre gik der lidt ged i kopien af nøglerne så nu sidder jeg tilbage med en standard åbning. Hvordan får jeg det sådan at word dokumentet åbner i framen, og alle words faciliteter kommer med. Det gjorde det inden jeg begyndte at lege i regedit.
Avatar billede ste Nybegynder
09. marts 2004 - 07:46 #5
Jeg lukker.