Avatar billede skejby Nybegynder
22. februar 2004 - 17:15 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

varmelegme til Tørretumbler

Jeg ved godt at dette spørgsmål ligger lidt uden for dette site's normale brug....men here goes nothing

jeg har en blomberg varina elektrolux tørretumbler, hvor varme legmet er gået.

er der nogle der ved hvor man kan købe et nyt?
det må gerne være et Uorginal.

hilsen  skejby
Avatar billede want2learn Nybegynder
22. februar 2004 - 17:20 #1
Kontakt din lokale hvidvare handel og sig du skal bruge et varmelegme til den model du nu har og at det godt må være uorginalt så har de en stor bog de kigger i og så kan de finde en pris til dig og har det inden få dage.

har selv haft problemmer med en 2i1 køle/fryseskab hvor lågen til fryseren var gået istykker, altså selve indersiden og jeg fik dem til at bestille et nyt som KUN kostede 30 kr for et hel bagside.

og så var det nemt selv at skifte.

din lokale hvidvare handel kan skaffe alt både orginalt og uorginalt de skal bare vide hvilken model du skal bruge det til så ved de hvad det koster og hvad der findes !!
Avatar billede perj Nybegynder
22. februar 2004 - 18:30 #2
Avatar billede fox-mulder Nybegynder
23. februar 2004 - 03:52 #3
tager et gæt og tror du bor i skejby ved århus, så tag telefon bogen og slå op firmaet repart i åby de har hvad du skal bruge
Avatar billede want2learn Nybegynder
23. februar 2004 - 09:30 #4
som jeg skrev:
din lokale hvidvare handel kan skaffe alt både orginalt og uorginalt de skal bare vide hvilken model du skal bruge det til så ved de hvad det koster og hvad der findes !!
Avatar billede broder Nybegynder
23. februar 2004 - 15:31 #5
har du tjecket om det er sikrings switchen det er slået fra, det kan den jo nemt hvis den er blevet for varm. Det synes jeg tit jeg har været ude for.