Avatar billede frommer Nybegynder
22. februar 2004 - 16:02 Der er 6 kommentarer

user levels

Men hejsa, så sidder jeg med et lille problem, har fået opbygget en bot med 3 userlevels, 222, 666 og 999= admin

jeg ska ha lavet et system sådan at hvis en er add med en level ved botten og har op på en chan , og en anden kommer som _IKKE_ er add med en level og så enten deop, kick, eller banner, en user med level, ska botten deop, den user der "angriber"...

har kigget lidt rundt omkring,, selv i help , men der blev jeg så mere forvirret end jeg er nu..

håber der er en derude et sted der kan hjælpe mig ..
Avatar billede popsy Novice
22. februar 2004 - 16:05 #1
http://trout.snt.utwente.nl/ubbthreads/ubbthreads.php  Jeg får altid hurtig og kvalificeret hjælp der.
Avatar billede frommer Nybegynder
22. februar 2004 - 16:09 #2
jow tak, men der nu ikk noget som eksperten :=)

like mama's bøffer de er oxo bedst ..

afventer og håber,,
Avatar billede knocker Nybegynder
22. februar 2004 - 20:37 #3
on <1:deop:#chan:/deop $opnick
on <1:kick:#chan:/deop $knick
on <1:ban:#chan:/deop $nick

.. Ellers, brug /help i mIRC. Du får meget mere ud af det, end at sidde og vente. :)
Avatar billede frommer Nybegynder
22. februar 2004 - 22:00 #4
ehm.. glem det .. den ska tjekke om folk er regget i min databse

det der kan jeg godt selv finde ud af ?
Avatar billede knocker Nybegynder
22. februar 2004 - 23:29 #5
Så skal du tilføje folk med deres hostmask *!goddag@hej.dav og derefter lave et tjek, som ligner noget i stil med dette:

if ($level($address($goddag,1))) {
  :naughty
}

Hvor $goddag selvfølgelig udskiftes med "offerets" nick.

Hvis det stadig ikke er hvad du søger, så burde du droppe denne post, og gå igennem help selv. Eller forklare ordentligt, istedet for at spilde folks tid. :)
Avatar billede frommer Nybegynder
23. februar 2004 - 11:27 #6
Hvis det stadig ikke er hvad du søger, så burde du droppe denne post, og gå igennem help selv. Eller forklare ordentligt, istedet for at spilde folks tid. :) <-- ???

hva er det da du ikk helt forstår i det jeg har skrevet ,, det jeg leder efter er noget der kan beskytte leveles.. ikk host's

har forklaret hvilke levele jeg har .. er det ikk godt nok er det vidst folk herinde der ikk forstår så meget ,, eller vil du da ha hele mit script så du 1, kan nakke og bruge det
2, så du forstår mircscript.?

sry men har forklaret.. ???