Avatar billede morten2 Nybegynder
22. februar 2004 - 10:58 Der er 1 løsning

HTML Help Generering

Hej

Jeg skal lave nogle hjælpesider til en .NET aplikation.
Så vidt jeg kan forstå skal jeg lave det I HTML Help format.
Findes der en editor til at generere HTML Help som er let at bruge? Jeg har prøvet HTML Help Workshop men det er en tand for besværligt at bruge.

M.v.h. Morten
Avatar billede cyberzed Nybegynder
18. marts 2004 - 10:10 #1
Brug XML dokumentationen og så derefter nDoc der ligger på sourceforge, det er i hvert fald den hurtigste vej jeg har fulgt endnu :)