Avatar billede ralta Nybegynder
22. februar 2004 - 09:13 Der er 1 løsning

Addresse sub-vindue i folder-vinduet forsvundet

Jeg kører med win98se, Outlook 6.0
Den er normalt delt op i 4 vinduer, til venstre mine folders og nedenunder et vindue med mine addresser (address book) og i højre side normal visning af mails.

Jeg lukkede ned for min address book i venstre side og nu ka jeg kun få den tilbage som et normalt vindue, men ved gud om jeg ka få den til at hoppe tilbage til at lægge sig fast nedenunder mine folders.

Det er ikke et stort problem, men det generer mig enormt, nogen der ka hjælpe?
Avatar billede ralta Nybegynder
22. februar 2004 - 09:20 #1
yes yes, det er tidligt på morgenen og jeg er et fjols....nevermind har fundet ud af det...pinligt ;(