Avatar billede themighty Nybegynder
20. februar 2004 - 15:52 Der er 2 kommentarer

Back up på hjemme pc

Hvordan tager man back up på sin hjemme pc.
Jeg har aldrig nogensinde prøvet det derfor vil jeg meget gerne have en meget grundig forklaring/vejledning om det.
Avatar billede want2learn Nybegynder
20. februar 2004 - 16:04 #1
du kan bruge norton systemworks eller nero til at lave en backup med.

der følger en god forklaring med til disse programmer men ellers skriv hvilket program du vil bruge !?
Avatar billede want2learn Nybegynder
30. marts 2004 - 22:11 #2
THEMIQHTY

skal du ikke lukke dette spm hvis du har fået et svar du kunne bruge/som du jo har !?