Avatar billede speedy Nybegynder
20. februar 2004 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt CF-kort virker ikke i IPAQ

Hej

Min far har en Compaq IPAQ 3660 og han har lige købt et nyt CF-kort "Apacer photo steno pro 512Mb". Men når han sætter det i skriver PDA'en bare: "unrecognized card  enter the name of the device driver for this card."

Kortet virker fint i computerens kortlæser og i hans digitalkamera.

Alle hans andre CF-kort fungerer fint i PDA'en.

Hvad gør man ved sådan noget?

MVH

Rasmus Beuchert
Avatar billede pafach Nybegynder
21. februar 2004 - 19:06 #1
Hvilket filsystem er det nye kort formateret med? Hvis det er NTFS, så prøv at lave det om til FAT32.
Avatar billede speedy Nybegynder
21. februar 2004 - 20:36 #2
Nej, det er ikke NTFS...vi har prøvet både FAT og FAT32.
Avatar billede speedy Nybegynder
08. juni 2004 - 07:27 #3
Well, han fik kortet byttet hos forhandleren, og så virkede det. Så det var kortet der var defekt.