Avatar billede aneurism Nybegynder
18. februar 2004 - 20:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mærkelig fejl efter windows instalation

har lige instaleret XP pro efter at have formateret.. og når jeg fører musen helt op i højrehjørne, stopper den ik lige ved kanten... men den går vidre.. alså længere op.. så når jeg putter den derop for at at lukke en mappe på krydset, går den videre op.. så er langsommere at lukke, end inden jeg formaterede..  der var "kanten jo låst" .. ligesom som de er i venstre side og øverst og nedderst.. en der ved hvordan jeg kan rette det. så højreside også bliver låst.. kører med opløsningen 1280-1024 og kan se hele skærmbilledet.
Avatar billede roenving Novice
19. februar 2004 - 00:46 #1
Dine program-vinduer er nok ikke maximeret, som de måske har været før !-)

Hvis du sørger for kun at lukke program-vinduer, når de er maximeret, vil windows regne med, at det er sådan, du vil have dine vinduer, og så vil de blive sådan fremover !o]
Avatar billede aneurism Nybegynder
19. februar 2004 - 15:29 #2
ok, men var ik tilfældet her... For i højreside... var kanten faktisk låst næsten op til midten af skærmen. og så efter det og hele vejen øverst til skærmen var den ikke låst... Men det duer heldigvis nu efter jeg har geninstaleret Gfx driveren. Men ellers tak
Avatar billede aneurism Nybegynder
08. august 2004 - 13:58 #3
jeg har startet den i fejlsikret tilstand..debugging mode....fejlsikret tilstand med command prompt..jeg kan køre chkdsk men den skriver at den ikke kan gå videre i read only mode