Avatar billede esurk Nybegynder
18. februar 2004 - 15:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

finde en mail til min ven

ja, det er sikkert et dumt spørgsmål men nu er min ven kommet i tanke om at han vil skrive en mail til Christina Aguilera :/ jeg kan ikke, og han kan heller ikke finde hendes PRIVATE, personlige (hvis hun har nogen) mail :( derfor beder han nu om hjælp herinde! please hjælp knægten!
Avatar billede cerb Nybegynder
18. februar 2004 - 15:50 #1
Det tætteste du kommer på en mail til hende er nok den til hendes musik udgiver, tro næppe hendes helt personlige er noget alle kan skrive til
Avatar billede esurk Nybegynder
18. februar 2004 - 15:52 #2
tror jeg også men hører han efter mig? næh nej.. jeg er jo dum!
Avatar billede googolplex Novice
18. februar 2004 - 16:35 #3
Hvis personer som Christina Aguilera offentligjorde deres private email, ville de modtage så mange emails at de aldrig ville have tid til at tjekke dem.

Men du kan skrive her:

fanmail@christinamail.com
Avatar billede esurk Nybegynder
18. februar 2004 - 16:37 #4
well... de er bedre end ingenting... takker ;)