Avatar billede pilrik Nybegynder
18. februar 2004 - 15:06 Der er 4 kommentarer

Mobilsupport - 6 timer om ugen

www.1266.dk søger en studerende til support på vores Mobile platform. Vi sælger overtakserede mobile tjenester såsom ringetoner, billeder, spil mm. via medier som bl.a. Vi Unge, Ekstrabladet m.fl.

Vi skal bruge dig 6 timer om ugen. Det er fast hver uge mandag og onsdag fra kl. 10 til 13. Der aflønnes med fast timepris.

Du skal have gode kompetencer indenfor PC brug, og meget gerne have kendskab til mobiltelefonens lyksaligheder. Du skal være frisk på at tale meget i telefon med vores generelt tilfredse kunder, der til tider har problemer med at få vores mobile tjenester til at virke.

Kontakt: 44 85 88 42, Marielundvej 46D - Herlev
Avatar billede thb Nybegynder
18. februar 2004 - 16:08 #1
Sjovt at I siger at I skal brug en studerende, der åbenbart skal kunne arbejde på hverdage 10-13.. :)

Det lyder spændende, men det er ikke lige tider som min skolegang vil være så glad for..

Thomas
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. februar 2004 - 17:48 #2
jeg ville også være interesseret, kan desværre ikke på det opgivede tidspunkter
Avatar billede mannik Nybegynder
18. februar 2004 - 18:31 #3
hvi det er noget der kan klares hjemmefra så er jeg interesseret

tommy[at]manniken.dk
Avatar billede duckie2 Nybegynder
21. februar 2004 - 18:52 #4
jeg er interesseret på kboysen[at]mail.dk