Avatar billede pva Nybegynder
18. februar 2004 - 12:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Graf/diagram af data

Hej!

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg skal have lavet en side hvor der fra en databasen laves en graf.

Det skal være sådan at brugere indtaster data på siden, data bliver vist sammen med gemmensnittet fra basen på graffen. Noget i dan stil.

Kan det lade sig gøre?

Jeg har fundet en side som måske kan lave graffen, men da jeg er ret ny inden for ASP, ved jeg ikke lige om det er noget jeg kan bruge, og om det passer til det jeg skal.
Er der nogle der kan se sig ud af hvad man skal gøre og kan? Hvad man skal bruge? Hvilken komponent-type er det, hvis, osv.

http://www.imagiotech.com/simplechart/default.aspx

Håber i kan følge mig, men ellers spørg.
Avatar billede hnteknik Novice
18. februar 2004 - 13:36 #1
Dit link kræver at du kan lægge en activeX op på webstedet og det tillader de færreste ISPer.

Prøv i stedet den gamle normand her - stærkt værktøj vha javaappletter.

http://www.hanengcharts.com/default.asp?id=1
Avatar billede hnteknik Novice
18. februar 2004 - 13:39 #2
Han har sågar et ASP demp eksempel, hvor bruger direkte kan taste data ind
Avatar billede pva Nybegynder
18. februar 2004 - 13:45 #3
Okay.
Men dit link ser jo ellers også godt ud. Kigger lige på det, og vender tilabge.
Det med "live data" må lige være det jeg skal bruge. Tror du ikke?
Avatar billede hnteknik Novice
27. april 2004 - 08:57 #4
?
Avatar billede hnteknik Novice
25. maj 2004 - 15:34 #5
??
Avatar billede pva Nybegynder
25. maj 2004 - 15:55 #6
Hva'søren jeg havde ellers givet dig point. Nå men der er sikkert også her sket fejl da serveren gik ned.
Men som jeg skrev sidst, det virker bare perfekt. Det blev rigtig godt.

Takker for hjælpen.