Avatar billede d-u-k Praktikant
18. februar 2004 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deep Freeze 2000xp

dooohh jeg har en pc hvor, jeg har installeret Deep Freeze 2000xp
v4.20.120.0604 og, jeg har glemt min kode, hvad skal jeg gøre for at få den opnet igen. hjælp mig.........
Avatar billede pafach Nybegynder
21. februar 2004 - 22:10 #1
Hvis du har glemt koden er der ikke noget at gøre, du må formatere og reinstallere.
Avatar billede d-u-k Praktikant
23. februar 2004 - 10:48 #2
det er der jo ikke noget at gøre ved.......
Avatar billede AnyFellow Mester
22. marts 2004 - 14:57 #3
Der er faktisk en anden mulighed. Den kræver dog at du har en anden harddisk til rådighed samt programmet ghost.

Først ghost'er du din eksisterende harddisk over på den anden.
Når du starter din computer op den ghost'ede disk, er det muligt at afinstallere Deep Freeze, ved at køre installationen igen.

Efter Deep Freeze er fjernet, Ghost'er du disken tilbage på din egen, og vupti, så har du en disk uden Deep Freeze.
Avatar billede d-u-k Praktikant
26. marts 2004 - 00:58 #4
kfisker > lig et svar det du skrev virkede..............
Avatar billede AnyFellow Mester
07. juli 2004 - 08:36 #5
Sorry for den sene respons