Avatar billede skringstrup Praktikant
18. februar 2004 - 08:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort FX5200

HEj
Hvad kan årsagen mon være til at mit grafikkort Nivida FX5200, har det med at lukke skærmen ned - jeg kan lige starte pc op og det første billede kommer lige frem så går den i sort dvs. der kommer små firekanter på skærmen - jeg har fået det efterset men det skulle ikke fejle noget
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 08:31 #1
hvad står den skærmfrekvens til
Avatar billede skringstrup Praktikant
18. februar 2004 - 15:08 #2
dem står til 96
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 15:14 #3
prøv lige at sætte den til 75
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. februar 2004 - 02:02 #4
Well hvis du mener i Windows, er det enten fordi du kører for høj opløsning, eller for mange hz. Genstart computeren, lige efter den har talt ram trykker du på F8, indtil der kommer en bootmenu frem. Start op i fejlsikret tilstand, skru opløsning og hr ned på min. Genstart og boot Windows på normal vis.

Så skulle det vist være på plads :)
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 08:22 #5
tomb3--> er det ikke det jeg starter med at sige du lige skriver
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. februar 2004 - 10:39 #6
ird> Du skriver kun det kan være frekvens, og ikke hvordan kan ændrer det igen...