Avatar billede petermnielsen Nybegynder
17. februar 2004 - 20:32 Der er 4 kommentarer

OWA fra Win 98 klient - Exchange 2000

Er det muligt for en Win 98 klient at se sin mail via OWA, og hvad skal man gøre for at få den til at virke. Har en bruger, der bruger en Win98 som ikke virker.

PEter
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. februar 2004 - 20:49 #1
Der skal jo intet andet til end en webbrowser, for at benytte OWA. Dog skal det så vidt jeg husker minimum være en IE5 og helst en IE5.5sp2.
Avatar billede petermnielsen Nybegynder
19. februar 2004 - 20:22 #2
Der er tale om en IE 6.0 og vist ingen SP's - men han får ikke engang log-on-billedet. Kan det have noget med hans sikkerheds-indstillinger i Explorer at gøre?
Avatar billede erp Nybegynder
22. februar 2004 - 02:13 #3
Det kan det nok, men ...
kan han pinge serveren (forudsat den svarer på ping forstås)?
Det kunne jo være en forkert opsat DNS på W98
Avatar billede petermnielsen Nybegynder
24. februar 2004 - 14:48 #4
Det er udefra han ikke kan nå den, mens de fleste andre kan, så jeg har isoleret problemet til hans PC.