Avatar billede chr_gp Nybegynder
17. februar 2004 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Jeg har et kæmpe problem med mit Enemy Territory

Jeg har virkelig brug for hjælp, mit ET "fryser" hver gang jeg starter spillet.
Jeg har prøvet stort set alt, bl.a. afinstalleret både spil og grafik-kort.
Det mest underlige er at det har virket fint lige indtil nu.
Jeg har et NVIDIA GeForce Ti 4200 with AGP8X, og jeg tror det er det som er problemet, for min computer kan i hvert fald sagtens følge med.

Jeg håber virkelig der en/flere som kan hjælpe mig!- ET er det bedste multiplayer spil for tiden.
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 14:14 #1
har du testet din pc for varme?
Testet dine RAM?
Hentet alle updates til win?
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 14:29 #3
http://www.eksperten.dk/spm/411754

husk at give feedback hvis vi løser dine problemer :)
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 19:20 #4
hallooooooooooo *G* Anybody there
Avatar billede chr_gp Nybegynder
20. februar 2004 - 11:56 #5
Nu har jeg forsøgt at acceptere 10 gange, men der sker ikke noget!

P.s. det var en nedgradering af grafikkortet der skulle til..
Avatar billede ird Praktikant
20. februar 2004 - 15:07 #6
Du skal markere mit navn i boksen til venstre og trykke acceptere
Avatar billede ird Praktikant
20. februar 2004 - 15:07 #7
prøver at smide et svar igen
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 18:05 #8
Kan du stadig ikke?