Avatar billede stalle Nybegynder
29. januar 2001 - 16:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lydkort chipset!?

Hvordan kan jeg finde ud af, hvem der har lavet det lydkort chipset, der ligger i mit bundkort!?
Har prøvet alt, og kan ikke få noget at vide nogen steder. Windows kan godt finde ud af at der er et lydkort, men ikke hvad det er for et.
Dette går det også MEGET svært at finde drivere, da der jo er et hav af forskellige lydkort fabrikanter.
Avatar billede krusell Nybegynder
29. januar 2001 - 16:54 #1
Hvis du prøvet at skrive alt hvd du kan finde om det her, er der sikkert nogen der kan genkende noget.
Altså, hvad står der på selve kortet o.s.v.
Bare husk at skrive hvor de tal eller hvad du nu finder kommer fra...
Avatar billede stalle Nybegynder
29. januar 2001 - 17:19 #2
Har forsøgt at kigge på bundkortet, men det har ikke givet noget resultat. Har altså ikke kunnet finde noget!!\"#!\"!#\"#¤!

/Stalle
Avatar billede dreadworg Nybegynder
29. januar 2001 - 19:44 #3
Prøvet at kigge i manualen til bundkortet?
Avatar billede a34daf Nybegynder
29. januar 2001 - 21:18 #4
hvilket bundkort har du?
Avatar billede stalle Nybegynder
30. januar 2001 - 09:08 #5
dreadworg - Har ingen manual!

a34daf - Aner ikke hvad det hedder. Det sidder i en Scompaq, som ikke er en standard model. Den findes ihvertfald ikke blandt deres modeller på www.compaq.com.
Er der en metode til at finde ud af hvilket fabrikat det er!?
Avatar billede wisen Nybegynder
30. januar 2001 - 09:13 #6
Af med hatten, og se om der står noget direkte på bundkortet...
Avatar billede deurell Nybegynder
30. januar 2001 - 15:45 #7
Ring til Scompaq
Og så køb noget godt næste gang.
Det holder jo ikke det lort.(undskyld ordbrug)
Avatar billede stalle Nybegynder
30. januar 2001 - 20:08 #8
deurell - hvis du læser den kommentar jeg har givet a34daf, så vil du kunne se, at det er forsøgt, næsten. De kan ikke hjælpe, da det kun er en model der er lavet nogle få af. Noget andet, det er ikke min egen, kunne ALDRIG finde på at købe Scompaq!!!
Avatar billede stalle Nybegynder
30. januar 2001 - 20:13 #9
Find på noget andet!