Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 10:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Winlogon.exe

Winlogon.exe laver fejl, når jeg prøver at logge på min Maskine, windows XP Pro. Jeg har prøvet at køre en genoprettelseconsole og bruge chkdsk /R og jeg har prøvet expand E:\i386\winlogon.ex_ c:\windows\system32

Ingen af de to kommandoer virkede.
Geninstall/REP af hele Windows er ikke en mulighed.

Hilsen michael
Avatar billede serverservice Praktikant
17. februar 2004 - 10:30 #1
så skulle du prøve en sfc / scannow fra kommandoprompten, men hvorfor er en Rep ikke mulig?
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 10:46 #2
kommandoprompten <-- Jeg kan ikke komme ind i min Windows XP, hvis du mener chkdsk /r så har jeg. Rep er ik muligt, da det ik er en maskine.
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 10:47 #3
da det ik er min maskine. skulle der stå!
Avatar billede resten Nybegynder
17. februar 2004 - 10:57 #4
Prøv at kigger her med du slipper nok ikke uden om en rep.

http://www.windowsitlibrary.com/Content/329/14/2.html
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 11:06 #5
Det skal kunne løses uden rep.
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 11:16 #6
Det kan løses uden rep. WEE. Deaktiver Netkort, gå i XP og aktiver det igen.
Avatar billede serverservice Praktikant
17. februar 2004 - 11:16 #7
Kan du komme ind i fejlsikret?
Hvis ikke er det først du skal gøre at genstarte med f8 nede vælge "last known good konfiguration" oversæt selv.
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 11:23 #8
Nej, Jeg kunne ik komme i fejlsikkert tilstand, el i "last known good konfiguration"
Avatar billede resten Nybegynder
17. februar 2004 - 11:29 #9
Hvad gjorde du så for at løse problemet ?
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
17. februar 2004 - 11:32 #10
Det kan løses uden rep. WEE. Deaktiver Netkort i BIOS, gå i XP og aktiver det igen.
Avatar billede serverservice Praktikant
17. februar 2004 - 12:47 #11
Det lyder lidt som om du godt vidste hvad der var galt, men ok og tak for hjælpen