Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. februar 2004 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad port kører Fjernskrivebord på?

Ja.. Skal vide hvad port Fjernskrivebordet kører på :)

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede cbp Nybegynder
16. februar 2004 - 20:55 #1
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. februar 2004 - 20:56 #2
tjekker og gir point bafefter! Jeg takker indtil vidre :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. februar 2004 - 20:59 #3
Kører både xp og windows 2003 server fjernskrivebord på samme port?
Avatar billede cbp Nybegynder
16. februar 2004 - 21:01 #4
Ja, de kører begge standard på 3389.
Avatar billede woolbox Nybegynder
17. februar 2004 - 12:45 #5
I tilfælde af der ligger en firewall ivejen til din PC, kan du evt. ændre porten til en du ved er åben.

I registreringsdatabsen, branch HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\TerminalServer\WinStations\RDP-Tcp ændrer/opretter du DWORD key'en 'PortNumber' og sætter den til det port nummer du vil bruge. Sørg for at den er sat til decimal inden du skriver portnummeret ind, ellers får du et helt andet resultat :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
20. februar 2004 - 00:16 #6
takker! funker!