Avatar billede steezy Nybegynder
16. februar 2004 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjemmebiograf via creative inspire 5.1 5100, muligt ?

Før jeg starter mit indlæg skal det lige understreges, at jeg er meget nybegynder på dette område, så vis i gider at skærer det ud i pap, ville det være rart…

… ok, jeg har fået et creative 5.1 5100 inspire højtalersæt i gave. De er naturligvis beregnet til computeren, men jeg står i den situation, at jeg ikke bruger min computer til at se DVD’er, så det er ikke lige der jeg har størst brug for dem!

Spørgsmålet er så om det er muligt, at sætte dem fjernsynet ved hjælp af den surround forstærker eller lignede. Og skal man ikke have nogle andre stik til at forbinde enhederne med? Jeg ved godt at det ikke er en ideel løsning, men jeg har ikke de store krav.

Håber at I på trods af min manglede viden alligevel forstår hvad jeg mener!
Avatar billede dmcn Praktikant
16. februar 2004 - 20:21 #1
Spørgsmål må kun oprettes en gang. Luk venligst det ene af dem.
Avatar billede steezy Nybegynder
16. februar 2004 - 20:27 #2
helt sikkert, men hvordan?
Avatar billede dmcn Praktikant
16. februar 2004 - 20:53 #3
Læg et svar selv og acceptér det. :)
Avatar billede steezy Nybegynder
16. februar 2004 - 20:54 #4
ok