Avatar billede mj89dk Nybegynder
16. februar 2004 - 19:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Final Fantasy X (PS2): Seymour

Dette er måske ikke det mest relevante forum til spil, men nu spørger jeg her alligevel da jeg meget gerne vil have et svar på mit spørgsmål (det er ret vigtigt for mig).

Jeg er kommet til Seymour hvor jeg skal dræbe ham, hans vagter og hans aeon (Anima). Jeg har kunnet klare hans vagter og bagefter hans aeon, men jeg kan ikke klare Seymour bagefter fordi han bruger de der angreb som gør en masse skade på alle mine karakterer. Er der en der har en strategi-guide til hvordan man kan gøre det? Evt et lille tip el. lign.?

Jeg har prøvet at få ham til at sove og lignende, men han er imun overfor det.

MVH
Mark Jensen
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. februar 2004 - 19:34 #1
Avatar billede mj89dk Nybegynder
16. februar 2004 - 20:03 #2
Det er Final Fantasy X-2...
Avatar billede mj89dk Nybegynder
16. februar 2004 - 20:31 #3
Har fundet et tip.. Prøver at se om jeg kan nakke bossen i morgen...
Avatar billede mj89dk Nybegynder
17. februar 2004 - 20:10 #4
Kunne godt...