Avatar billede allankristensen Nybegynder
16. februar 2004 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til LISP

Hej alle ..

Nu har jeg leget lidt med programmering i forskellige sprog lidt tid, og jeg kunne efterhånden godt tænke mig at lære noget om LISP. Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan jeg skal starte. Har fundet adskillige tuts og how-to's, men fælles for dem alle er at de går ud fra at man har en compiler, hvilket jeg ikke har.

Derfor vil jeg gerne vide om nogen af jer kunne hjælpe mig med links osv (også til gode sider).

Jeg fordeler pointene mellem de svar jeg synes var tilfredstillende.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. februar 2004 - 21:34 #1
Du skal vel starte med at have fat på en compiler !?

http://www.freeprogrammingresources.com/lispcompiler.html
Avatar billede allankristensen Nybegynder
16. februar 2004 - 22:45 #2
Hehe, jeg fik vidst formuleret mit spørgsmål lidt dårligt. Ja det er compilers interpreters jeg leder efter, men hvis nogen kender andre spændende ting (How-to's osv), så er de også meget velkomne ..
Avatar billede allankristensen Nybegynder
17. februar 2004 - 15:00 #3
Der glippede lige et "&" .. altså compilers & interpreters .. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
17. februar 2004 - 15:03 #4
Men er det ikke det som mit link indeholder ?
Avatar billede allankristensen Nybegynder
17. februar 2004 - 15:05 #5
Jojo .. det er fint .. Ingen klager der .. :)

Smid et svar så du kan få point .. :P
Avatar billede arne_v Ekspert
17. februar 2004 - 15:10 #6
ok