Avatar billede willi Nybegynder
29. januar 2001 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværkscontroller

Hej.
Jeg kører Windows2000. Der er flere problemer.
Blandt andet spørger den efter en netværkscontroller. Den kan jeg ikke vinde på den diskette som fulgte med netværkskortet. Ligger den på Windows cd\'en og så hvor.
Eller hvad er det for en størrelse.

I kontrolpanel er der også en gult advarselstrekant ud for netværkscontroller.

Netværkskortet finder den derimod helt uden problemer og installerer det så det virker fint.

Hilsen

Willi
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. januar 2001 - 14:58 #1
Hvilket netkort og bundkort har du?
Avatar billede willi Nybegynder
29. januar 2001 - 16:45 #2
Netkort: RTL8139(A) PCI Fast Ethernet

Bundkort: WinFast 5300MA

Willi
Avatar billede arthur.at Nybegynder
10. februar 2001 - 13:13 #3
Er du sikker på at det ikke er en Domain controller den søger ?

Drop Domain og lad din maskine stå i en Workgroup, og så er der ingen problemer.
Avatar billede willi Nybegynder
21. februar 2001 - 14:18 #4
Hej arthur.at.
Hvor fjerner man domain opsætningen? Jeg mener ikke at jeg overlagt har valgt et domain. Men måske har jeg. Men jeg har ihvertfald også valgt en workgroup.
Avatar billede willi Nybegynder
15. august 2003 - 10:14 #5
slut