Avatar billede snails Nybegynder
16. februar 2004 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Min computer genstarter.

Hej.

Jeg har et problem og det er min computer bare genstarter. Den er lige blevet formateret og jeg har fjernes ms.blaster.
Nu er den begyndt at genstarte ved ikke helt hvad der er galdt, den starter op i windows hver anden gang of hver anden gang ber dem om adgangkode og det skriver jeg også lukker den ned....
Den siger ikke noget før den slukker den slukker bare og det er ikke fordi den er for varm har tjekket at den kun er 53-54 grader...

Det er ret frustrende da man ikke rigtigt kan lave noget...

Har i hørt om det her før og er det måske en virus mere eller hvad....

Snails/Mike
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 17:55 #1
Så er blasteren nok ikke fjernet helt, eller andet snavs:

Hent Spybot og Hijackthis her : www.arlet.dk/spybothjt.htm
Avatar billede vuzeer Nybegynder
17. februar 2004 - 10:23 #2
Nej det er ikke sandsynligvis ikke blaster. Det er mere sandsynligt at det er en soft/hardware konflikt. højre klik på denne computer > egenskaber > advanseret > start op og genskabelse (sidder ved engelsk ved ikke om det præcist hedder der) > fjern fuleben i automatisk genstart. Nu skulle den i stedet for at bare genstarte vise dig en blå skærm hvor der står hvad fejlen er. Kan sige at det normalt er norten antivirus eller norton firewall der irritere hvis du har det.
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 10:28 #3
Nu er alt ikke snavs arlet!!

Når den er standset i genstart som vuzeer har skrevet så tjek lige logbogen
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 10:30 #4
sådan gør du på en dansk:

start>komtrolpanel>system>advanceret>system og genoprettelse>fjern fluebenet i genstart automatisk
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 18:03 #5
fik du rodet med det?