Avatar billede mroemer Nybegynder
16. februar 2004 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse når man bruger hjælpefunktion

Fejlen kommer når jeg søger noget under hjælpefunktionen i Excel: Object doesn't support this property or method xlhhctrl_1.HHClick
Hvad gør jeg??? Er det Internet explorer der laver ballade??
Avatar billede kabbak Professor
16. februar 2004 - 16:46 #1
xlhhctrl_1.HHClick

er ikke et godkendt navn til en control.

Der må ikke bruges punktum i navnet
Avatar billede mroemer Nybegynder
16. februar 2004 - 19:07 #2
men hvordan fjerner man så det??? Jeg har jo ikke ændret noget i office pakken ;-)
Avatar billede kabbak Professor
16. februar 2004 - 19:11 #3
xlhhctrl_1.HHClick , ser ud som om du har programmeret i et model oh brugt navnet til et kontrolelement,

Hvis du ikke har det, må du nok reparere din officepakke.
Der gør du fra tilføj og fjern programmer.
Avatar billede mroemer Nybegynder
02. marts 2004 - 13:42 #4
Jeg fandt selv ud af hvad der skulle til. IE skulle bare opdateres til IE 6.0. Men ellers tak for hjælpen