Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
16. februar 2004 - 13:51 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Et godt downloade program

hey Eksperter!
jeg vil gerne hente nogle billeder og lidt, jeg er ikke rig´tig vild med Kazaa, jeg har en temlig okay forbindelse, har i et forslag til et godt og HURTIGT program, hvis i har send mig et direkte link!
På forhånd TAK!
Venlig hilsen
Tobias
Avatar billede nmh Nybegynder
16. februar 2004 - 13:53 #1
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
16. februar 2004 - 15:11 #2
Hmmm...

Direct Connect er nok nærmest det bedste bud... Kan dog ikke lige huske adressen til deres hjemmeside, men jeg er sikker på, at du kan finde den på google.dk eller andre steder...

Direct Connect er, AFAIK, freeware, og nemt at bruge...

S.R.
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
16. februar 2004 - 16:20 #3
DC er helt sikkert et godt bud... bruger dog selv Overnet (www.overnet.com), og er godt tilfreds.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
16. februar 2004 - 19:48 #4
Kan ikke rigtig lide overnet, syntes at den sluger for meget af ens linie... Hvis du vil kunne DL ordentligt med overnet, skal du sætte en extrem høj maximum upload speed, og så oploader du MEGET mere end du downloader...

Med DC søger du efter den/de fil(er) du ønsker, og sætter den til at DL, uden nogen begrænsninger... Desværre er DC ikke helt så udbredt som overnet og andre, primært fordi disse i stor grad bliver brugt til distribution af warez og andet pirat-software... Men det er en anden sag, og hører ikke til her på E. ifølge regelementet...

Ville selv helt klart foretrække DC...

S.R.
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
17. februar 2004 - 13:55 #5
Ville også bruge DC eller oDC hvis jeg bare havde haft en større hd, har pt. kun 30gb :(
Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
17. februar 2004 - 14:45 #6
har i et direkte link til det der "DC"???
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. februar 2004 - 14:54 #7
Hvad med KazaALite - det hævdes det IKKE indholder spyware ;o)
http://www.oldversion.com/program.php?n=kazaalite
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
17. februar 2004 - 14:59 #8
Det kan jeg bekræfte ;)
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. februar 2004 - 12:30 #9
Fandt lige ud af at jeg havde installations filerne til at ligge på min comp...

Du kan hente dem herfra:
http://www.rathan.dk/eksperten/dc/DCSetup.exe
http://www.rathan.dk/eksperten/dc/Direct_Connect_Install.exe

Kan ikke lige huske hvilken af de 2 du skal bruge, men du kan jo prøve dig frem...

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. februar 2004 - 12:32 #10
KaZaaLite indeholder måske ikke synlig Spyware, men har hørt at det indeholder en bunke Reg-nøgler/værdier der fungerer på samme måde som Spyware...

Ellers er det jo bare at spørge en fra Spywarefri.dk

S.R.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. februar 2004 - 21:44 #11
Vil lige sige om KaZaALite at der intet findes ved en test med Spybot og AdAwere - begge opdaterede. En efter følgende scanning med HijackThis, med KaZaA kørende findes der heller ikke noget. Så indtil andet er bevist er der ikke spyware eller lignende i programmet.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. februar 2004 - 23:06 #12
Ok... havde bare hørt at KL ikke var clean...

S.R.